Saturday, August 1, 2009

People Like Us (PLU)

Sebelum aku menceburi 'Dunia' nie aku selalu fikir yang budak-budak sekolah agama+Budak yang blajar kt kolej islam+yang blajar kat Universiti islam tidak terlibat dalam 'Dunia" nie...

Tapi setelah aku msk dalam dunia PLU aku baru tahu sebenarnya PLU ni melibatkan semua golongan manusia,tidak kira siapa dia pada luarannya tapi pada hakikat nya dia PLU....

Aku bukan cakap kosong tapi aku cakap berdasarkan pengalaman sendiri,sebelum ni aku penah kapel dengan budak yang blajar kt kolej Islam.....Nampak dari luaran memang sangat ALIM tapi dia PLU rupa nya...Budak UIA pun sama gak,nampak st8 je tapi Bengkok gk..hehehe....

Kiranya luaran bukan cermin yang tepat untuk dalaman......Tanya sama hati 'Aku bengkok ke lurus?'...hehehe..if hati aku jwpnny 'Aku bengkok...sebab aku sangat Cintakan Hana'

Tapi secara jujurnya aku terpaksa menyembunyikan keBengkokkan aku untuk keselamatan negara.....hehehehe








8 comments:

MisZ PinKy said...

hehehe..
btol2..
kadang2 mmg kter x sangka yg orng yg nmpk cam alim2 tu sbnr nye bengkok kan..

;p

DanialHana said...

ngeee...
cepat jer dia balas..
but btol r..
hehhe..
dulu hana pon lurus jer..
baru jer bengkang bengkok niyh,,,

Anonymous said...

hana lurus ke dulu?sape yg wt hana jadi bengkok????hehehe

misz Pinky>>> btl kn,mmg byk org tg nmpk lurus tp bengkok,kekadang dorg ;agi bengkpk dr org yg nmpk bengkok..ayat cket trz bengkok...hehehhe


-DaniaL-

DanialHana said...

erk...
cam terasa lak sayer...
ish...


-hana-

Anonymous said...

teras nape plak ni???


-DaniaL-

HANA said...

hehhe...
ntah r..
heheh..


-hana-

bebey said...

danial,
kalo korg nampak bey, korg pun akan ade tanggapan yang sama..
straight agaknya budak ni..
hehe..

cipee berjaya membengkokkan bey..

;p

hana said...

ye ker bey?
niyh nak kene jumpa bey niyh..
nak tgk btol2...
heheh..