Thursday, May 14, 2009

Karaoke kt Selayang Capital

Petang semalam gelap gila kt ampang..tapi aku dh janji nk g mkn ngn my wife pas keja smlm..so cm isau g k r if dah nk kuar opis ujan lak...
Tapi Alhamdulillah xujan pn ptg semalam..tp dh lepas gombak ujan mula trn renyai2,aku dh r xbawa baju ujan..so doa je r jangan bg ujan 2 trn lebat......fuhh lega coz dh sampai selayang baru ujan cm agak lebt cket tapi xpa r coz aku dh sampai kt selayang...
Dah sampai kt Taman Selayang,call my wife soh dia ciap..sekali dia xiron baju g..ades,cm nk marah gk r rasa coz aku dh gtau awal2 g yg aku nk p sana pas keja....hmmm apa nk buat kena tunggu dia ciap dl...
Pas amik my wife,ktorg p mkn then tunggu ujan benti grk p selayang Capital....(blom sempat aku nyanyi ujan dah turun,....huhuhhu)
Sampai je kt selayang Capital,trz cari toilet..hehe patut nu trz ny karaoke tapi tangki a ir aku dh penuh so kena buang dl r seblom buat konsert...hoho

Dh kt karaoke apa g bayar rm10...dpt lak karaoke box yg best..speaker gila best sampai pekak aku dibuat ny..mic pn bagus..so melalak r ktorg sampai sakit tekak...dah abis 10lagu nyanyi tapi stil xpuas ati so tambah g rm10...

aku nyanyi lagi cinta untuk nabila kat my wife tapi aku tuka r nama nabila 2 jadi nama my wife..hehe..
best x yang dy nyanyi lagu smlm 2?...

Tapi dy mmg puas ati r dpt karaoke ngn my semalam....hapy kn yang...

No comments: