Tuesday, June 2, 2009

Cinta Ini Buat Aku Bahagia

hmmm...AKU CINTA PADA MU...satu ungkapan yg amat bermakna pada setiap pencinta...ungkapan yang bisa membutakan mata dan memekakan telinga(mungkin)....

ya,aku sendiri sedang dilamun cinta..aku cinta pada mu,dan cinta ini buat aku buta namun aku xpernah menyesal untuk teruz menyintai dia walau pn aku tau cinta ini membuatkan aku buta tapi aku bahagia.....
Walau pn aku buta,aku ttp ada dia yang bisa memimpin ku dalam melayari bahtera cinta ini....
Aku ada dia yang memberi cahaya cinta yg amat indah buat ku....
Aku ,bahagia tika bersama mu
Aku,senang tika mengenangkan saat2 indah besama...

Kekadang cinta ini buat aku jadi lebih tabah,kerna aku terpaksa berlawan dgn prasaan sendiri bila memikirkan dia mungkin jatuh hati pada org lain...Aku cuma insan biasa yang tak punya apa untuk memberi kemewahan buat diatapi aku ada satu CINTA yang amat kuat buat dia....Tapi aku risau kalau ada insan lain kt luar sana yang jauh lebih baik dari aku,jauh lebih berharta dari aku yang cuba milik hati dia........satu kenyataan yg amat sukar untuk aku bayangkan tapi aku percaya takkan ada satu mahluk pn didunia ni yang menCINTAi dia sebanyak CINTA ku pada dia....

Cinta ini selalu ada di hati ku setiap masa.......
setiap hembusan nafas ku tertulis kata rindu pada mu.......
setiap kerdipan mata ku ada lukisan wajah mu....
setiap denyutan nadi ini ada cinta untuk mu....


Terima Kasih Kerna Sudi Menerima Cinta ku



2 comments:

Anonymous said...

misschokichoki syg die
tp misschokichoki terpaksa tinggal kn die....
mcm mana tu?

DanialHana said...

nper terpaksa?
kalo syg nper nak ditinggalkan miss choki-choki?