Friday, November 20, 2009

Perbukitan di Dada

Surat Khabar ari ni (metro/utusan/berita harian) ada story bout seorg pengkid membuat pembedahan membuang 'PerBukitan didada' nya tapi sudahnya kesengsaraan yang dapat..

aku rasa perkara ini tidak patut berlaku,untuk apa nk buat pembedahan camni kerana kita tau memang ada risiko yang amat besar menanti bila buat pembedahan yang besar cmni..
dah namanya PENGrempuan so buat apa nk buang.. jaga jgn bagi membesar sudah..hehe.. tp sekarang ni aku tgk xda hal pun Peng yang kelihatan perbukitan itu..... ada hal ke bro if kelihatan sedikit perbukitan didada 2?? hehe... sendiri pikir r k..
apapun diri korg so suka ati korg r,aku juz suara kan pendapat

tapi aku nk gk tau pendapat korg..so sila beri koment anda ...



5 comments:

++d++ said...

aku baru baca tadi pasal isu nie bro..
ok bagi aku..depends pada si tuan badan
sebab per..
badan ko, reti2 lah jaga ..takkan orang lain kot
tapi kan...aku ader sorang kawan yang buat bengkung n pembedahan nie semua,
akhirnya dye saket..akibat kesan yang dye dapat..1-3bulan oklah ..then lepas tue...
sendiri punyer ingat lah..:P

DanialHana said...

tq d .. mmg r bdn dia kn so sk ati dia r..hehe..

kita juz bg pendapat untuk peringatan semua..

MisZ DeAnNa said...

tu la kan..

mayb dier wat camtu sbb nak rasa lebih konfiden kot..

pape pon tpulang la kan..

;p

for me myself sayer x kesah pon my other half tuu ade ke xde kee..

trime dier seadanyeee..

hana said...

btol...

chikpud's said...

i love women becoz ada benda2 menarik termasuk breast.tak yah buang dah cantik dah

hi salam kenal