Monday, September 13, 2010

Ego.Kebodohan!!

13 September 2010
waktu menulis 11.25p.m.

rini banyak kali danial kol hana...
tapi cakap jap2 jer..
hana xpaham dia..
npe dia call hana banyakbanyak kali...
hana maramara dia..
cakap nper asek call..
pas2 cal japjap jer..
nak aper sebenarnyer...
cian danial..

bodow hana niyh...
hmmm...
pas2 baru r danial gtau...
dia rindu hana....
kitorg kan dah jarang berpisah lama...
hmm..
cian dia kene mara nan hana...

lately ni memang hana jarang mesej dia..
selain hana sibuk nan raya...
hana taknak ganggu dia...
dia dah lama xbalik kampung..
bukan mesej jer..
call pon hana xwat...
adoiyai...
cian dia...


hmm...
hana tau hana xwat sumer 2...
tapi hana xnak ganggu dia nan family..
ner tau akan jadi camni..

td kol 2215...
dia call tok kali terakhir nyer...dia cakap...
"saya ingat kat awak pon awak mara"
"saya xingat pon awk mara"
"saya xtau la awak nak aper"
hmmm...

ntah r..
hana ni plik kan...
susah nak paham danial...
padahal dah 5 tahun dah...
hmmm....
serabut sebenarnyer..
hana tau hana salah..
tapi hana ego...
hana off fon...
bodow kan hana???

hmm..
dia cari hana kat maxis n celcom..
dia anta mesej..
sekeping pon hana xbalas...
bodow kan hana???

hana bukan xnak balas...
tapi xtau nak cakap aper...
ntah r...
hmmm....

xtau dah nak cakap ape...
tunggu jer r..
jadi camni...


**currently..hana is calling my hubby...and danial won't pick up my call until danial is cool down...hmmm...**

it is all my fault...
xper r...
saya ngaku salah saya....
hmmm...



2 comments:

danial said...

dh majuk dh

hana said...

hehhe
dah ok dah kan