Tuesday, May 19, 2009

berHENTI berHARAP II

hm...nampkanyer...aku stil g mengharap..tiap kali der bunyi moto..akan ku pikir dia datang menjengah...tapi...hmmm....ntah r..nper r aku jadi camni...rindu sangat ker???

ati ni bertambah sakit...sampai kol 10 tadi..dia stil xmsj...n xder niat pon nak datang tengok hana kat cni...hmm..per la dia pk agaknyer...hmmm...i wish...dia der ngan aku...now..but..i will never come true...hmm...sedihnyer...

tadi...hana try cal dia..nak cek dia watper...guess what??? dia tdo k...pas2 agaknyer dia dah bacer mesej hana...dia pon balas r..tapi...xcakap paper pon...juz anta "yg" jer...hmmm...sdih gila...sbb kan perasaan mara..aku xbalas pon mesej 2..hmmm...n then dia cal...tapi...dia leh tanya...
  • "mara ker ni?"
  • "nper ni??"
  • "mara ker orang xdtg saner??"
hello....per yang dia pk ek...dari siang org ajak dia dtg cni..tp...dia leh tny cam2...dia 2 xder perasaan ker...hmmm..ntah r..

if der kenderaan...xyah tunggu dia datang..hana sendiri g cari dia kat ampang....hmmm...
siyes r...
sedih gila...

kamu...tolong r selami hati saya pada ari ni...hmm...saya xbermakna ker???

No comments: