Wednesday, May 20, 2009

I'ILL DO EVERYTHING FOU YOU

Balik keja penat gila ari ni walau pn xda r banyak sgt keja hari ni...aku tertdo pas magrib semalam,sedar2 dh kol 9.30lbh coz aku bgn tdo tgk dh star cita ugly bety kt 8tv..bgn je tdo tgk ada msg dari dia,dia tny 'nk mai sini xmlm ni' ades,cmne ni aku ingat mmg nk p sana tp tgk jam dh kol 9.30 lbh so kjp je r dpt lepak sama,aku pn cm xjadi r nk p sana semalm..aku anta msg kt dia,tp xbls msg then aku call xjwp..hmmm dh tau ni mst marah ngn aku...ades,tertdo bkn sengaja beb..
(aku ingat nk p sana bila dh gaji so ari aku xjanji r nk p sana tapi dh dia anta msg cm 2 so rasa sedap lak x p sana...)

pas 2 aku call g then dia jwp fon,aku tny r mrh aku ker?dia ckp xmrh pn...xlama pas 2 dia msg aku ckp dia sakit pala+nk tdo...hmmm so aku tau ni mst majuk ngn aku coz aku xp sana,aku pn ngn pnh rasa tanggungjawap(hehe),amik towel then p mandi...bagi segar cket nk bw kapcai aku p jpe dia,ciap mnd pakai baju suar semua,amik helmet+kunci bilik then kuar umh..

sebelum grk p sana,aku call r gtau dia,aku nk g sana....
kol 11.45 sampai sana,aku igt nk ajak dia tmn aku p makan tapi dia sakit pala lak so aku p mkn sorg r ..mkn tom yam ngn mnm teh halia..

pas mkn p umh dia,semua org dh tdo..hhuhu..lewat2 p umh org...
sampai je aku mkn ns grg dl..haha,dh mkn lagi mau mkn ke kwn...xkira aku nk mkn gk....

pas 2.....msk bilik..uhuk uhuk...maaf ye cerita sampai disini sahaja coz dlm bilik manyak gelap aku xdapat nk cerita......


No comments: