Friday, May 15, 2009

Everything For You

Semalam memang ngantuk gile tapi untuk my wife apa pn aku kn buat..hehe...semalam pas keja p daftar kelas mandu,then balik umh kemas bilik...ingat lepas maghrib nk p selayang tapi ujan lak kt cn so xleh r nk p sana..

Dah ciap kemas bilik semua lepak tgk tv..tgk berita kt tv3,pas 2 my wife ajak on9..on9 Yahoo Messenger(Ym) ngn my wife.dia cakap dia nk mkn burger tapi xda kenderaan nk kuar g beli,ayah lak dah xmo kuar coz penat.g pn kt slyg banjir semlm so xleh nk kuar..aku nk p sana pn kt umh aku ujan,aku naik kapcai je so xleh nk p sana r..dok YM ngn men game kt skype..pas 2 my wife dok ckp nk mkn burger sgt,ades xsampai ati lak aku biar my wife kempunan burger kt sana..aku tgk kt tingkap ujan stil trn so camne nk p sana??hmmm kt selayang air dh trn(xde banjir g r) so if kt umh aku xujan leh r aku p sana jap g...

Dok tgu ujan benti tgk jam dh kol 9 lebey,pas 2 da american idol lak kt tv..huhu tgk tv dl r sementara tgu ujan benti..pas dh kol 10.30 lebey ujan dh nk benti tapi ngh tgk America Next Top Model(ANTM) ni...hehe...mata pn dh cm berat je tapi dok pk org kt sana ngidam nk mkn burger aku kuat kn dir nk p sana...

then kol 11.40 aku ciap,amik kunci moto+amik helmet grk p selayng....Keta xbyk lak kt MRR2 sml so leh r aku pecut p sana,sejuk gila atas moto..ye r baru pas ujan so cuaca mmg sejuk r,nasib aku pakai sweater so leh r menahan kesejukan dimalam yg gelap tanpa bulan(cm jiwang je ayat ni..huhu)...

kol 12.00 sampai selyang,amik my wife pas 2 p beli burger..

then blk umh selayng,mkn nasi..my wife masak sambal telo...sedap beb...pedas lak 2,2 yg aku sk..hehe..tq cayang.. igt nk tapau sambal 2 bw blk umh aku tapi lp lak nk amik pagi td,so xdapek r den nk mkn g sambal 2 ari ni...huhuhu...sedey ni beb...

ermm..k r aku nk kaur mkn..perut aku dh berdangdut ni...

k luv u dear...

1 comment:

DanialHana said...

hehe...
tq yer dtg cemalam..
hargai sgt..
rini dah xngidam lagi..
hehe...

ciannyer..lper sgt nak bgkskan..
cowie...:(

-hana-